Selamlar,
Bozum işlemlerinde vergilendirme nasıl yapılıyor.

Örnek.
1000 TL bozum yapıldı,
900 TL gönderim yapıldı.

100 TL'nin vergisi nasıl ödeniyor, KDV kesmek gerekir mi?