miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100TL değil, bankanıza kaç tl gelmişse onun vergisini vermeniz lazım 900TL ise 900tl bozum işleri problem
FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz müşteriye 900 TL gönderirken size fatura kesmiyordur diye tahmin ediyorum. Fatura kesmiyorsa bunu gider olarak da gösteremezsiniz yani külliyen zarar

Döviz büroları neye göre fatura kesiyor,
İşlem vergisi yok mu