100TL değil, bankanıza kaç tl gelmişse onun vergisini vermeniz lazım 900TL ise 900tl

bozum işleri problem
Siz müşteriye 900 TL gönderirken size fatura kesmiyordur diye tahmin ediyorum. Fatura kesmiyorsa bunu gider olarak da gösteremezsiniz yani külliyen zarar
Döviz büroları neye göre fatura kesiyor,
İşlem vergisi yok mu