miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doviz burolari ibana ödeme almaz hocam siz ibana ödeme aliyorsunuz
Tamam ama oradaki vergilendirme nasıl oluyor, sonuçta giren çıkan belli. 100 TL üzerinden vergi ödemesi gerekiyor.