• 24-05-2024, 20:53:20
    #1
    Forumda birine bot yazılım işi verdik bize işi 3-4 günde tamamlayacağınız söyledi fakat 14 gün geçmesine rağmen ortada birşey yok. Bizden kaynaklı 2 gün gecikme oldu ama 4 günde tamamlanacak bot hala teslim edilmedi. Botu yazanda hiç bir şekilde 2 gündür cevap vermiyor. Şikayet konusu açmadan size soruyorum. Sizce bu durum normal mi ?
  • 24-05-2024, 21:01:09
    #2
    Envicti ile Güvenle Barın
    Sizce bu durum normal mi hocam? Normal olsa bence bu konuyu açmazdınız. Şikayet konusu açıp iade isteyin bence. Eğer verdiğiniz ücreti iade etmezse yasal yollarla hakkınızı arayın. Yazılıma ihtiyacınız var ise tarafıma ulaşın, size bot hizmeti verebilirim.
  • 24-05-2024, 21:05:15
    #3
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bu durum normal mi hocam? Normal olsa bence bu konuyu açmazdınız. Şikayet konusu açıp iade isteyin bence. Eğer verdiğiniz ücreti iade etmezse yasal yollarla hakkınızı arayın. Yazılıma ihtiyacınız var ise tarafıma ulaşın, size bot hizmeti verebilirim.
    R10 pm'sine cevap veren adam whatsapp cevap vermiyor sanırım bizim para yalan oldu. Aslında konu parada değil olay kayıp zaman.
  • 24-05-2024, 21:10:33
    #4
    Kesinlikle normal değil hocam şikayet konusu açıp iade isteyin.
  • 24-05-2024, 21:21:29
    #5
    normal değil.