Envicti ile Güvenle Barın
Sizce bu durum normal mi hocam? Normal olsa bence bu konuyu açmazdınız. Şikayet konusu açıp iade isteyin bence. Eğer verdiğiniz ücreti iade etmezse yasal yollarla hakkınızı arayın. Yazılıma ihtiyacınız var ise tarafıma ulaşın, size bot hizmeti verebilirim.