Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce bu durum normal mi hocam? Normal olsa bence bu konuyu açmazdınız. Şikayet konusu açıp iade isteyin bence. Eğer verdiğiniz ücreti iade etmezse yasal yollarla hakkınızı arayın. Yazılıma ihtiyacınız var ise tarafıma ulaşın, size bot hizmeti verebilirim.
R10 pm'sine cevap veren adam whatsapp cevap vermiyor sanırım bizim para yalan oldu. Aslında konu parada değil olay kayıp zaman.