Forumda birine bot yazılım işi verdik bize işi 3-4 günde tamamlayacağınız söyledi fakat 14 gün geçmesine rağmen ortada birşey yok. Bizden kaynaklı 2 gün gecikme oldu ama 4 günde tamamlanacak bot hala teslim edilmedi. Botu yazanda hiç bir şekilde 2 gündür cevap vermiyor. Şikayet konusu açmadan size soruyorum. Sizce bu durum normal mi ?