Merhabalar
biliyorsunuzdur zor bi pandemi dönemi geçirdik ben 2 defa virüse yakalandım şükürler olsun ki atlattım ancak hiç aşı olmadığım halde uzun zamandır farkında olduğum bir durum var
hafızam eskisi kadar iyi değil bazı şeyleri unutmaya başlıyorum zar zor hatırlıyorum virüsten önce asla bu tür şeyler yaşamazdım hafızam da bi zayıflık oluştuğunu düşünüyorum bunu nasıl geliştirebilirim
sizler de virüsün bir etkisi kaldı mı ?
Pandemi de virüs yüzünden sevdiklerini kaybeden var ise başları sağolsun Allah rahmet eylesin
Coronanın Sizde Etkisi Kaldı mı?
16
●440
- 24-05-2024, 12:40:37
- 24-05-2024, 12:44:37Geçmiş olsun hocamcryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2024, 12:45:45Bende solunum ve Kalp ile ilgili sıkıntılar oluştu. 37 Yaşındayım. O aradaki zaman bana yok gibi geliyor örneğin 2021 de doğan oğlumun doğum tarihini tam hatırlamıyorum. Büyük oğlumun yaşı bana küçük geliyor 9 yaşında sanki 6-7 gibi.. Evlilik yılım 5-6 yıl gibi geliyor arada daki zaman sanki kafamda hesaplama yaparken hep eksik gibi. 2017 de yaptığım bir şeyi düşünürken daha yeni 3-4 yıl olmuş gibi düşünüyorum. Bir bakıyorum takvime 7 yıl olmuş gibi garip bir sorun var beygin algımda
- 24-05-2024, 12:46:19Bende corona'nın etkisi tat olarak kaldı hocam, uzunca bir süre bazı yiyeceklerin tadı corona öncesindeki gibi değildi sevdiği myiyeceklerin kokusu tadı midemi bulandırdı ve baya bir süre de normale dönmedi. Şuan düzeldi diye düşünüyorum tat ve koku konusunda normale döndüm gibi
- 24-05-2024, 12:48:34Geçmiş olsun hocam 😞cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da olmuştu hocam ancak Şuan geçti gibi gözüküyor geçmiş olsunAliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-05-2024, 12:49:06aynı şekil hocam ezberim çok iyiydi birşeyi istemedik sürece asla unutmazdım ama şimdi....
- 24-05-2024, 12:54:24Maalesef bende geçmiş olsunFatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocamDiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle