Merhabalar
biliyorsunuzdur zor bi pandemi dönemi geçirdik ben 2 defa virüse yakalandım şükürler olsun ki atlattım ancak hiç aşı olmadığım halde uzun zamandır farkında olduğum bir durum var
hafızam eskisi kadar iyi değil bazı şeyleri unutmaya başlıyorum zar zor hatırlıyorum virüsten önce asla bu tür şeyler yaşamazdım hafızam da bi zayıflık oluştuğunu düşünüyorum bunu nasıl geliştirebilirim
sizler de virüsün bir etkisi kaldı mı ?
Pandemi de virüs yüzünden sevdiklerini kaybeden var ise başları sağolsun Allah rahmet eylesin