Konu
Coronanın Sizde Etkisi Kaldı mı?
24-05-2024, 12:44:37
#3
ichbinalper
cryptexio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pandemi döneminde 4 kez aşı oldum 2 biyontek 2 sinovac çok şükür korona olmadım veyahut oldum da septomlardan uzak lâkin eskisi gibi odaklanmada biraz zorluk yaşıyorum.
Geçmiş olsun hocam