• 24-05-2024, 12:40:37
    #1
    Merhabalar

    biliyorsunuzdur zor bi pandemi dönemi geçirdik ben 2 defa virüse yakalandım şükürler olsun ki atlattım ancak hiç aşı olmadığım halde uzun zamandır farkında olduğum bir durum var
    hafızam eskisi kadar iyi değil bazı şeyleri unutmaya başlıyorum zar zor hatırlıyorum virüsten önce asla bu tür şeyler yaşamazdım hafızam da bi zayıflık oluştuğunu düşünüyorum bunu nasıl geliştirebilirim

    sizler de virüsün bir etkisi kaldı mı ?

    Pandemi de virüs yüzünden sevdiklerini kaybeden var ise başları sağolsun Allah rahmet eylesin
  • 24-05-2024, 12:43:01
    #2
    Pandemi döneminde 4 kez aşı oldum 2 biyontek 2 sinovac çok şükür korona olmadım veyahut oldum da septomlardan uzak lâkin eskisi gibi odaklanmada biraz zorluk yaşıyorum.
  • 24-05-2024, 12:44:37
    #3
    cryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi döneminde 4 kez aşı oldum 2 biyontek 2 sinovac çok şükür korona olmadım veyahut oldum da septomlardan uzak lâkin eskisi gibi odaklanmada biraz zorluk yaşıyorum.
    Geçmiş olsun hocam
  • 24-05-2024, 12:45:45
    #4
    Bende solunum ve Kalp ile ilgili sıkıntılar oluştu. 37 Yaşındayım. O aradaki zaman bana yok gibi geliyor örneğin 2021 de doğan oğlumun doğum tarihini tam hatırlamıyorum. Büyük oğlumun yaşı bana küçük geliyor 9 yaşında sanki 6-7 gibi.. Evlilik yılım 5-6 yıl gibi geliyor arada daki zaman sanki kafamda hesaplama yaparken hep eksik gibi. 2017 de yaptığım bir şeyi düşünürken daha yeni 3-4 yıl olmuş gibi düşünüyorum. Bir bakıyorum takvime 7 yıl olmuş gibi garip bir sorun var beygin algımda
  • 24-05-2024, 12:46:19
    #5
    Bende corona'nın etkisi tat olarak kaldı hocam, uzunca bir süre bazı yiyeceklerin tadı corona öncesindeki gibi değildi sevdiği myiyeceklerin kokusu tadı midemi bulandırdı ve baya bir süre de normale dönmedi. Şuan düzeldi diye düşünüyorum tat ve koku konusunda normale döndüm gibi
  • 24-05-2024, 12:48:34
    #6
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende solunum ve Kalp ile ilgili sıkıntılar oluştu. 37 Yaşındayım. O aradaki zaman bana yok gibi geliyor örneğin 2021 de doğan oğlumun doğum tarihini tam hatırlamıyorum. Büyük oğlumun yaşı bana küçük geliyor 9 yaşında sanki 6-7 gibi.. Evlilik yılım 5-6 yıl gibi geliyor arada daki zaman sanki kafamda hesaplama yaparken hep eksik gibi. 2017 de yaptığım bir şeyi düşünürken daha yeni 3-4 yıl olmuş gibi düşünüyorum. Bir bakıyorum takvime 7 yıl olmuş gibi garip bir sorun var beygin algımda
    Geçmiş olsun hocam 😞
    Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende corona'nın etkisi tat olarak kaldı hocam, uzunca bir süre bazı yiyeceklerin tadı corona öncesindeki gibi değildi sevdiği myiyeceklerin kokusu tadı midemi bulandırdı ve baya bir süre de normale dönmedi. Şuan düzeldi diye düşünüyorum tat ve koku konusunda normale döndüm gibi
    Bana da olmuştu hocam ancak Şuan geçti gibi gözüküyor geçmiş olsun
  • 24-05-2024, 12:49:06
    #7
    aynı şekil hocam ezberim çok iyiydi birşeyi istemedik sürece asla unutmazdım ama şimdi....
  • 24-05-2024, 12:51:52
    #8
    Dünü hatırlamıyorum
  • 24-05-2024, 12:54:24
    #9
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekil hocam ezberim çok iyiydi birşeyi istemedik sürece asla unutmazdım ama şimdi....
    Maalesef bende geçmiş olsun
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünü hatırlamıyorum
    Geçmiş olsun hocam