Konu
Coronanın Sizde Etkisi Kaldı mı?
24-05-2024, 12:43:01
#2
cryptexio
Pandemi döneminde 4 kez aşı oldum 2 biyontek 2 sinovac çok şükür korona olmadım veyahut oldum da septomlardan uzak lâkin eskisi gibi odaklanmada biraz zorluk yaşıyorum.