Bende corona'nın etkisi tat olarak kaldı hocam, uzunca bir süre bazı yiyeceklerin tadı corona öncesindeki gibi değildi sevdiği myiyeceklerin kokusu tadı midemi bulandırdı ve baya bir süre de normale dönmedi. Şuan düzeldi diye düşünüyorum tat ve koku konusunda normale döndüm gibi