• 08-05-2024, 05:18:37
    #10
    Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bypass için telefona uzaktan erişilmiş olması gerekiyor diye biliyorum. O zaman her zaman internete kapatacagiz. Kartları.
    çiceksepeti açığıdır telefonunuzla alakalı olduğunu sanmıyorum üste yazdığım gibi telefon ratlansaydı 900tl zararınız olmazdı
  • 08-05-2024, 05:21:37
    #11
    Hocam mesajlardaki saate dikkat edin adamlar 2d çekmiş çiçek sepetinden ya maili patlattınız ya çiçeksepeti hesabı gg yada çiçeksepetinde bug var
  • 08-05-2024, 05:29:05
    #12
    MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesajlardaki saate dikkat edin adamlar 2d çekmiş çiçek sepetinden ya maili patlattınız ya çiçeksepeti hesabı gg yada çiçeksepetinde bug var
    Ben kartlarımı hiçbir yere kayıt etmem alışveriş yaparım silerim burada bankanın ya da çiçeksepetinin bir açığı olduğunu düşünüyorum çünkü 3d secure kodu gelmiş bu kod olmadan nasıl işlem yapıldı?
  • 08-05-2024, 05:34:24
    #13
    Hocam işlemlere dikkat edin trendyol denemiş alamamış sonra çiçeksepeti var ilk iki işlem için şifre gelmemiş, 900 küsür olan için gelmiş. Muhtemelen kart ile işlem yaptığınız bir yerden kart bilgisi çekilmiş olabilir. Daha kötüsünü söyliyim mühtemelen giden 950 lirsyı minimum 2-3 aya anca alırsınız oda peşinden baya bi koşarsanız...
  • 08-05-2024, 05:36:11
    #14
    Arkadaşlar bir dakika bir karışıklık olmuş
    399+645=1045₺ yapar
    Güvenlik kodu istenilen tutar 915₺ yani 3d secure çalışmış bu iÅŸlemi yapamamışlar güvenlik koduna takılmışlar.
    Bu işte farklı bir durum var.
    Bana güvenlik kodu gelmeden 399₺+645₺ çekim yapılmış.
  • 08-05-2024, 05:38:07
    #15
    Aşağıdaki konularıma göz atabilirsiniz.

    https://www.r10.net/off-topic/384319...a-garanti.html

    https://www.r10.net/off-topic/390047...datmacasi.html
  • 08-05-2024, 05:41:11
    #16
    Ben ÅŸunu anlamıyorum 11.50₺ lik alışveriÅŸe 3d kod istiyorsun 645 ve 399₺ lik alışveriÅŸe kod göndermiyorsun.
  • 08-05-2024, 05:53:22
    #17
    Rat konusunda konuşucak olursak ios cihaz kullanıyorsanız ratın imkanı yok
    Tek sonuç birisi ios hesabınıza erişmiş mail olarak.
  • 08-05-2024, 05:57:05
    #18
    Hayatımın en aksiyonlu bankası Akbank.
    Sistemleri çalışmaz. Gündüz yaptığım harcamanın bilgisini gecenin bir köründe gönderip korkuyla ve panikle uyanmamı sağlar. 15K olan borcumu bir anda 30K olarak görürüm ve sonra düzelir. Pos cihazında mutlaka beklerim ve bazen işlem başarıyla gerçekleşmez.
    Size de kolaylıklar dilerim. GeçmiÅŸ olsun. Vizyonsuz dolandırıcıya denk gelmiÅŸsiniz. Pazaryerinden alışveriÅŸ yapmak da ne bileyim 🙄