Hocam mesajlardaki saate dikkat edin adamlar 2d çekmiş çiçek sepetinden ya maili patlattınız ya çiçeksepeti hesabı gg yada çiçeksepetinde bug var
Ben kartlarımı hiçbir yere kayıt etmem alışveriş yaparım silerim burada bankanın ya da çiçeksepetinin bir açığı olduğunu düşünüyorum çünkü 3d secure kodu gelmiş bu kod olmadan nasıl işlem yapıldı?