Hayatımın en aksiyonlu bankası Akbank.
Sistemleri çalışmaz. Gündüz yaptığım harcamanın bilgisini gecenin bir köründe gönderip korkuyla ve panikle uyanmamı sağlar. 15K olan borcumu bir anda 30K olarak görürüm ve sonra düzelir. Pos cihazında mutlaka beklerim ve bazen işlem başarıyla gerçekleşmez.
Size de kolaylıklar dilerim. Geçmiş olsun. Vizyonsuz dolandırıcıya denk gelmişsiniz. Pazaryerinden alışveriş yapmak da ne bileyim 🙄