• 01-05-2024, 17:42:41
    #1
    bildiğiniz gibi forumda account lisans kategorisi altında birçok lisanslı programların keyleri yada üyelikleri çok ucuz fiyata satılıyor.
    bunlardan öne çıkanlar:
    bazı web servisleri için 1 aylık deneme üyelikleri,
    kanva gibi platformlardan sahte edu ile öğretmen hesabı açıp, kanva pro diye öğrenci gibi sınıfa ekleme,
    windows, office gibi 150 dolardan başlayan fiyatlar ile bayilere gelen esd lisanslar 50 tlye satılması,
    office 365 in öğrencilere sağladığı imkanı su istimal edilmesi,
    max 3-5 cihaz kullanım izni bulunan vpn ve antivirüs idass şeklinde ürünlerin 100lerce kişiye satılması. örneğin limit 5 iken 6. kişi login oldugunda herkesin sistemden düşmesi ve veri kaybı oluşması...
    wordpress tema ve eklentilerin lisanssız dağıtıma izin verilen şekilde satılması. öğretin tema manifest dosyasında lisans key requied tarzı alanı bizim prof phpciler siliyor bypass edip satıyor. sonrada diyor ki güncelleme yapma.
    envato elements otomasyon sistemleri,
    adobe cc team davetleri vs vs vs..
    bu liste genişler ama neyse... hedef haline gelmek istemiyorum.

    şimdi arkadaşlar ben bunları neden yazdım herkes merak ediyordur umarım.
    öncelikle kimsenin işini çekememezlik, kıskançlık baltalama gibi bi amacım yok. sadece bir serzenişte bulunmak istiyorum.
    bu kategoriden birçok kez alışveriş yaptım. windows, office, kanva, vpn, antivirus, elementor, wordpress tema vs vs.

    en son yaşadığım olaylar artık tepemi attırdı ve bu kategorinin düzenlenmesi için site yöneticilerine sesimi duyurmak istiyorum.

    neredeyse her alışverişimde sıkıntı yaşadığım son 3 kategori alışverişim şu şekildeydi:

    ---2 yıllık vpn satın aldım. key gelecek sandım gelmedi. idass geldi. neredeyse her hafta vpn patlıyordu satıcıya yazıyordum patladı diye yeni idass veriyordu. 5 cihaz limiti vardı neredeyse her bağlandığımda beni uygulamadan atıyordu 6. kişi girdiği için. 3-5 ay kullandım kullanmadım saldım artık yazıp hesap istemiyorum. ben utanıyorum cunku istemeye.

    ---office pro aldım bi satıcıdan. bi link ve kod iletildi. linkteki setup dosyası orjinal office kurulumu yapan setup manager değil. teknisyenlerin kullandığı partner firmalara verilen daha az güvenlikli setup dosyası (offical microsoft sitesi ama o kadar öldürmeyelim crackli yazılım değil). herneyse şu numarayı arayacaksın telefon aktivasyon yapacaksın denildi. bende türkiyede değilim. satıcıdan aramasını istedim arayamam işim var falan dedi neyse dedim nerdeysem o ülkenin müşteri hizmetlerini aradım. adam dediki bu endonezya için üretilen kod. bu ülkede kullanılamaz. özür diledi kapattı. sonrasında internetten getcid kodları veren sistemler var ordan bi şekilde kodu aldık aktif ettik ama illegal yani belli. verilen kodda 12 saat içinde kullanılması lazım bu detay var bide. kullanmazsan kod iptal. bunu da hala çözemedim bilen varsa cevaplasın neden 12 saat?

    ---en son elementor pro satın almak için bi satıcı ile iletişime geçtim. tabi yine kod yok lisans yok. wp admin ver ben yüklerim dedi. neyse güvendik verdik. elementor pro oldu ama bu seferde sürekli düşüyor hesap. tekrar login ol diyorum her seferinde, safe mode açıp kapatıyorum kendine gelsin diye vs. bu elementor pro ya da ihtiyacım şu nedenle. 1 kez kullanıcam envatodan templete kit indirdim, tema ayarları layout renkler vs için elementor pro istiyor. yoksa öyle hergün gir edit yap düzenle vs işim yok. gel gör ki satıcının verdiği elementor pro kabul edilmiyor. templete kit yüklenmiyor. her şeyi denedik. arkadaşa yazdım dedim böyle böyle. girdi elementora pro aktif dedi bak butonlar var kullanabilirsin dedi kitler için garanti vermedim dedi bıraktı gitti.

    şimdi sövsen bi dert konuşsan bi dert konuşmasan bi dert. şikayet konusu açsan hangi biri için açacaksın. paran iade edilse diğer taraftan satışa devam edilecek. başkaları söğüşlenmeye devam edecek.

    bu kategori sanıyorum forumdaki en çok para dönen kategoriler arasında ilk 3e girer. bu kadar para dönen bi kategori neden denetlenmez acaba. ilan açıklamaları tam anlaşılır değil. adam office satıyor diyorumki bunda outlook var mı yoksa sadece excel, word mu açıyor. bilmiyorum diyor. satın almak istediğin ürünün özelliklerinı havaleden sonra özel mesaj ile görüyorsun ki adam sattığı şeyi de bilmiyor. insanlar ne alacaklarını parayı ödedikten sonra görüyor. çoğu kişide öyle tahmin ediyorum ki buna ses çıkarmıyor. parasının peşinde koşmuyor. giden 50 lira 100 lira diyor belki. ama bence burada bir sıkıntı var ve düzenlenmesi gerekiyor.

    anlıyorum bu lisanslar pahalı ürünler ben dahil herkes bunları ucuz kullanmak ister ama böyle de olmamalı yani. 100 lira veriyoruz ama çöpe gidiyor para. cidden çöpe gidiyor.

    yöneticilere olan sorum şu? bi düzenleme gelecek mi? ne zaman konuşulacak ve kurallar düzenlenecek?
  • 01-05-2024, 17:48:28
    #2
    Agentic Engineer
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğiniz gibi forumda account lisans kategorisi altında birçok lisanslı programların keyleri yada üyelikleri çok ucuz fiyata satılıyor.
    bunlardan öne çıkanlar:
    bazı web servisleri için 1 aylık deneme üyelikleri,
    kanva gibi platformlardan sahte edu ile öğretmen hesabı açıp, kanva pro diye öğrenci gibi sınıfa ekleme,
    windows, office gibi 150 dolardan başlayan fiyatlar ile bayilere gelen esd lisanslar 50 tlye satılması,
    office 365 in öğrencilere sağladığı imkanı su istimal edilmesi,
    max 3-5 cihaz kullanım izni bulunan vpn ve antivirüs idass şeklinde ürünlerin 100lerce kişiye satılması. örneğin limit 5 iken 6. kişi login oldugunda herkesin sistemden düşmesi ve veri kaybı oluşması...
    wordpress tema ve eklentilerin lisanssız dağıtıma izin verilen şekilde satılması. öğretin tema manifest dosyasında lisans key requied tarzı alanı bizim prof phpciler siliyor bypass edip satıyor. sonrada diyor ki güncelleme yapma.
    envato elements otomasyon sistemleri,
    adobe cc team davetleri vs vs vs..
    bu liste genişler ama neyse... hedef haline gelmek istemiyorum.

    şimdi arkadaşlar ben bunları neden yazdım herkes merak ediyordur umarım.
    öncelikle kimsenin işini çekememezlik, kıskançlık baltalama gibi bi amacım yok. sadece bir serzenişte bulunmak istiyorum.
    bu kategoriden birçok kez alışveriş yaptım. windows, office, kanva, vpn, antivirus, elementor, wordpress tema vs vs.

    en son yaşadığım olaylar artık tepemi attırdı ve bu kategorinin düzenlenmesi için site yöneticilerine sesimi duyurmak istiyorum.

    neredeyse her alışverişimde sıkıntı yaşadığım son 3 kategori alışverişim şu şekildeydi:

    ---2 yıllık vpn satın aldım. key gelecek sandım gelmedi. idass geldi. neredeyse her hafta vpn patlıyordu satıcıya yazıyordum patladı diye yeni idass veriyordu. 5 cihaz limiti vardı neredeyse her bağlandığımda beni uygulamadan atıyordu 6. kişi girdiği için. 3-5 ay kullandım kullanmadım saldım artık yazıp hesap istemiyorum. ben utanıyorum cunku istemeye.

    ---office pro aldım bi satıcıdan. bi link ve kod iletildi. linkteki setup dosyası orjinal office kurulumu yapan setup manager değil. teknisyenlerin kullandığı partner firmalara verilen daha az güvenlikli setup dosyası (offical microsoft sitesi ama o kadar öldürmeyelim crackli yazılım değil). herneyse şu numarayı arayacaksın telefon aktivasyon yapacaksın denildi. bende türkiyede değilim. satıcıdan aramasını istedim arayamam işim var falan dedi neyse dedim nerdeysem o ülkenin müşteri hizmetlerini aradım. adam dediki bu endonezya için üretilen kod. bu ülkede kullanılamaz. özür diledi kapattı. sonrasında internetten getcid kodları veren sistemler var ordan bi şekilde kodu aldık aktif ettik ama illegal yani belli. verilen kodda 12 saat içinde kullanılması lazım bu detay var bide. kullanmazsan kod iptal. bunu da hala çözemedim bilen varsa cevaplasın neden 12 saat?

    ---en son elementor pro satın almak için bi satıcı ile iletişime geçtim. tabi yine kod yok lisans yok. wp admin ver ben yüklerim dedi. neyse güvendik verdik. elementor pro oldu ama bu seferde sürekli düşüyor hesap. tekrar login ol diyorum her seferinde, safe mode açıp kapatıyorum kendine gelsin diye vs. bu elementor pro ya da ihtiyacım şu nedenle. 1 kez kullanıcam envatodan templete kit indirdim, tema ayarları layout renkler vs için elementor pro istiyor. yoksa öyle hergün gir edit yap düzenle vs işim yok. gel gör ki satıcının verdiği elementor pro kabul edilmiyor. templete kit yüklenmiyor. her şeyi denedik. arkadaşa yazdım dedim böyle böyle. girdi elementora pro aktif dedi bak butonlar var kullanabilirsin dedi kitler için garanti vermedim dedi bıraktı gitti.

    şimdi sövsen bi dert konuşsan bi dert konuşmasan bi dert. şikayet konusu açsan hangi biri için açacaksın. paran iade edilse diğer taraftan satışa devam edilecek. başkaları söğüşlenmeye devam edecek.

    bu kategori sanıyorum forumdaki en çok para dönen kategoriler arasında ilk 3e girer. bu kadar para dönen bi kategori neden denetlenmez acaba. ilan açıklamaları tam anlaşılır değil. adam office satıyor diyorumki bunda outlook var mı yoksa sadece excel, word mu açıyor. bilmiyorum diyor. satın almak istediğin ürünün özelliklerinı havaleden sonra özel mesaj ile görüyorsun ki adam sattığı şeyi de bilmiyor. insanlar ne alacaklarını parayı ödedikten sonra görüyor. çoğu kişide öyle tahmin ediyorum ki buna ses çıkarmıyor. parasının peşinde koşmuyor. giden 50 lira 100 lira diyor belki. ama bence burada bir sıkıntı var ve düzenlenmesi gerekiyor.

    anlıyorum bu lisanslar pahalı ürünler ben dahil herkes bunları ucuz kullanmak ister ama böyle de olmamalı yani. 100 lira veriyoruz ama çöpe gidiyor para. cidden çöpe gidiyor.

    yöneticilere olan sorum şu? bi düzenleme gelecek mi? ne zaman konuşulacak ve kurallar düzenlenecek?
    O kadar haklsın ki hocam , temiz güvenilir adam bulmak çok zor. Kanva alıyorsun 2 gün sonra patlıyor. Malının arkasında durmuyor. Bunun sebebi bana sorarsan hocam herkes herkese bayilik satmış. Kim kime dum duma senden parayı alana kadar güzel kardeşim sonrasını ne arar ne sorar. Bu r10 daki ortak olunan işlerde de böyle olduğunu düşünüyorum. Kimseye güven olmuyor. Bu insanlarda suç yok. Komple sistemde bir problem var. İnsan başkasını model alarak yetişiyor herkes böyle olduğunda doğru bir örnek kalmadığında böyle oluyor. Allah sonumuzu hayır etsin. Biraz dan öyleyse parasını verip orjinal kullanıncılar gelir

    Ek edit:
    -Lisans işleri böyle , Ebook işleri böyle insanlar o kadar paraya odaklanmışlar ki satayım benden çıksın kafasında. Paran var adamdan hizmet alıyorsun adam almasaydın diyor. Dijital üründe iade yok diyor. Neyse çok söylenecek şey var da tek söyleyebileceğim Allah yardımcıları olsun çünkü hakkım helal değil. En üstünden en altına.
  • 01-05-2024, 17:54:14
    #3
    Haklı serzeniş
  • 01-05-2024, 17:55:29
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    Genel olarak yazdıklarınızı anlıyorum, sadece bir satıcı olarak değil alıcı gözüyle de yorumladım.

    Yazdıklarınızı okuduğumda anladığım tek şey var, iletişimsizlik.
    Alım yapmadan önce ilgili ürüne yönelik sorularınızı satıcıya eksiksiz iletin, o da eksiksiz cevap versin.
    Şayet laf cambazlığı yapar ve size kusurlu bir ürün ya da farklı bir formatta teslim sağlar ise o zaman şikayet oluşturup mağduriyetinizin giderilmesini isteyebilirsiniz.

    İyi forumlar dilerim.
  • 01-05-2024, 18:10:29
    #5
    Kategori Moderatörü
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğiniz gibi forumda account lisans kategorisi altında birçok lisanslı programların keyleri yada üyelikleri çok ucuz fiyata satılıyor.
    bunlardan öne çıkanlar:
    bazı web servisleri için 1 aylık deneme üyelikleri,
    kanva gibi platformlardan sahte edu ile öğretmen hesabı açıp, kanva pro diye öğrenci gibi sınıfa ekleme,
    windows, office gibi 150 dolardan başlayan fiyatlar ile bayilere gelen esd lisanslar 50 tlye satılması,
    office 365 in öğrencilere sağladığı imkanı su istimal edilmesi,
    max 3-5 cihaz kullanım izni bulunan vpn ve antivirüs idass şeklinde ürünlerin 100lerce kişiye satılması. örneğin limit 5 iken 6. kişi login oldugunda herkesin sistemden düşmesi ve veri kaybı oluşması...
    wordpress tema ve eklentilerin lisanssız dağıtıma izin verilen şekilde satılması. öğretin tema manifest dosyasında lisans key requied tarzı alanı bizim prof phpciler siliyor bypass edip satıyor. sonrada diyor ki güncelleme yapma.
    envato elements otomasyon sistemleri,
    adobe cc team davetleri vs vs vs..
    bu liste genişler ama neyse... hedef haline gelmek istemiyorum.

    şimdi arkadaşlar ben bunları neden yazdım herkes merak ediyordur umarım.
    öncelikle kimsenin işini çekememezlik, kıskançlık baltalama gibi bi amacım yok. sadece bir serzenişte bulunmak istiyorum.
    bu kategoriden birçok kez alışveriş yaptım. windows, office, kanva, vpn, antivirus, elementor, wordpress tema vs vs.

    en son yaşadığım olaylar artık tepemi attırdı ve bu kategorinin düzenlenmesi için site yöneticilerine sesimi duyurmak istiyorum.

    neredeyse her alışverişimde sıkıntı yaşadığım son 3 kategori alışverişim şu şekildeydi:

    ---2 yıllık vpn satın aldım. key gelecek sandım gelmedi. idass geldi. neredeyse her hafta vpn patlıyordu satıcıya yazıyordum patladı diye yeni idass veriyordu. 5 cihaz limiti vardı neredeyse her bağlandığımda beni uygulamadan atıyordu 6. kişi girdiği için. 3-5 ay kullandım kullanmadım saldım artık yazıp hesap istemiyorum. ben utanıyorum cunku istemeye.

    ---office pro aldım bi satıcıdan. bi link ve kod iletildi. linkteki setup dosyası orjinal office kurulumu yapan setup manager değil. teknisyenlerin kullandığı partner firmalara verilen daha az güvenlikli setup dosyası (offical microsoft sitesi ama o kadar öldürmeyelim crackli yazılım değil). herneyse şu numarayı arayacaksın telefon aktivasyon yapacaksın denildi. bende türkiyede değilim. satıcıdan aramasını istedim arayamam işim var falan dedi neyse dedim nerdeysem o ülkenin müşteri hizmetlerini aradım. adam dediki bu endonezya için üretilen kod. bu ülkede kullanılamaz. özür diledi kapattı. sonrasında internetten getcid kodları veren sistemler var ordan bi şekilde kodu aldık aktif ettik ama illegal yani belli. verilen kodda 12 saat içinde kullanılması lazım bu detay var bide. kullanmazsan kod iptal. bunu da hala çözemedim bilen varsa cevaplasın neden 12 saat?

    ---en son elementor pro satın almak için bi satıcı ile iletişime geçtim. tabi yine kod yok lisans yok. wp admin ver ben yüklerim dedi. neyse güvendik verdik. elementor pro oldu ama bu seferde sürekli düşüyor hesap. tekrar login ol diyorum her seferinde, safe mode açıp kapatıyorum kendine gelsin diye vs. bu elementor pro ya da ihtiyacım şu nedenle. 1 kez kullanıcam envatodan templete kit indirdim, tema ayarları layout renkler vs için elementor pro istiyor. yoksa öyle hergün gir edit yap düzenle vs işim yok. gel gör ki satıcının verdiği elementor pro kabul edilmiyor. templete kit yüklenmiyor. her şeyi denedik. arkadaşa yazdım dedim böyle böyle. girdi elementora pro aktif dedi bak butonlar var kullanabilirsin dedi kitler için garanti vermedim dedi bıraktı gitti.

    şimdi sövsen bi dert konuşsan bi dert konuşmasan bi dert. şikayet konusu açsan hangi biri için açacaksın. paran iade edilse diğer taraftan satışa devam edilecek. başkaları söğüşlenmeye devam edecek.

    bu kategori sanıyorum forumdaki en çok para dönen kategoriler arasında ilk 3e girer. bu kadar para dönen bi kategori neden denetlenmez acaba. ilan açıklamaları tam anlaşılır değil. adam office satıyor diyorumki bunda outlook var mı yoksa sadece excel, word mu açıyor. bilmiyorum diyor. satın almak istediğin ürünün özelliklerinı havaleden sonra özel mesaj ile görüyorsun ki adam sattığı şeyi de bilmiyor. insanlar ne alacaklarını parayı ödedikten sonra görüyor. çoğu kişide öyle tahmin ediyorum ki buna ses çıkarmıyor. parasının peşinde koşmuyor. giden 50 lira 100 lira diyor belki. ama bence burada bir sıkıntı var ve düzenlenmesi gerekiyor.

    anlıyorum bu lisanslar pahalı ürünler ben dahil herkes bunları ucuz kullanmak ister ama böyle de olmamalı yani. 100 lira veriyoruz ama çöpe gidiyor para. cidden çöpe gidiyor.

    yöneticilere olan sorum şu? bi düzenleme gelecek mi? ne zaman konuşulacak ve kurallar düzenlenecek?
    Sorun, bu ürünlerin satışının legal-illegal tartışması mı yoksa legal olmasa da satılan malın arkasında durulmaması mı?
  • 01-05-2024, 18:31:25
    #6
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun, bu ürünlerin satışının legal-illegal tartışması mı yoksa legal olmasa da satılan malın arkasında durulmaması mı?

    günün sonunda ikiside aynı kapıya çıkıyor. duble sorun oldugunu sizde görebildiniz sanırım.

    isterseniz ben biraz daha detay indireyim mevzuyu, paytr tarzı ödeme kuruluşlarından aldıkları şirket pos larıyla kendi websitelerinde satış yapan ve fatura kesen mağaza sahipleri var. bunları tek tek söylemek dogru olmaz. girin websitelerine alışveriş yapın 1 tane fatura isteyin. örneğin win10 satın alın ve gelen faturayı inceleyin. faturada win10 etkinleştirme hizmeti yazacaktır ve %20kdv göreceksiniz. normalde faturaya satın kodun yazılması gerekli.

    bu sektörün ilk ekmek yiyenleri ikinci el yazılım, kullanılmış yazılım adı altında yapılıyordu birkaç sene önce. fakat dijital ürünlerin ikinci el kapsamına girmediğini çok acı bi şekilde öğrendiler. üst üste ceza yediler ve sektörden çıktılar. çıkarken de forumda ilan ettiler işte aylık 100bin kazanan sektörü açıklıyorum tarzında konular açtılar, sektörü patlattılar. hatta bazıları yurt dışına taşınma kararı aldı. kaçanlardan bi taneside r10 forumunda sık sık aktif ticareti olan büyük paralarla oynayan bir kişi.

    yani konuşulacak çok şey var bence, burda büyük bi illegal faaliyet dönüyor. benim burdaki amacım insanlar ne aldığını ve ne sattığını bilmesidir. bu tip ticari faaliyetler kayıtlı yada kayıtsız, satıcılara ve alıcılara çok büyük sorumluluk yüklüyor. zaten hali hazırda illegal yollardan edinilen dijital ürünler pazarlanıyor ve satılıyor. bundan gelir sağlanıyor. ürünlerin çoğu da kalitesiz. her an patlayabilir ve paranız hiç olabilir. öte yandan satıcılara firmalar tarafından telif davaları açılabilir. yüklü tazminat ödemeye maruz kalabilirler.

    bu konunun yönetim tarafından araştırılması ve bir düzenleme getirilmesi taraftarıyım. şiddetle bunu öneriyorum.
  • 01-05-2024, 18:37:10
    #7
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun, bu ürünlerin satışının legal-illegal tartışması mı yoksa legal olmasa da satılan malın arkasında durulmaması mı?
    Sorunun kaynağı açık bir şekilde belli;

    Lisanslar bir çok kaynaktan satın alınıyor. Satana Tedarikçi alana ise Bayi diyelim.

    1-) Bayimiz ürünü alırken tam olarak o ürünün tüm detaylarını bilmeden alıyor. Örneğin Kanva hesabında Kendini yetkili pozisyona almadığı zaman eklediği Öğretmen hesaplar herkesi silebilir.
    Doğal olarak bu bir sorun. Tedarikçi bu konuda muhtemelen uğraşmıyor. Bayimizde araştırmadan sektöre giriyor.

    2-) Bayi ve müşteri arasında iletişim bozuk. Hazır alınmış bir web sitesi. Muhtemelen otomasyonu bile yok elle teslimat sağlıyor.

    3-) Satın alma sayfasında şeffaf bir şekilde tüm talimatlar belirtilmiyor. Sadece satın alım sonrası görebiliyorsunuz.

    4-) Müşteri sanki bilmiyormuş gibi üyelik alındığında hesap patlamaz her şey sonsuza kadar gidiyormuş gibi Bayiden alıyor. En kötü ihtimalle R10 da şikayet konusu açarım deniyor.



    Sizlere güzel çözüm önerilerim var. Moderatör arkadaşlar ile konuşursanız bu sorun tamamen olmasada ciddi anlamda çözülecektir. Böylelikle şikayetlerde azalma yaşanacak ve yükünüz azalacak.

    1-) Sitede satılan her ürünün bir açıklaması olmalı ve bu talimatların hepsi satın alımdan önce gösterilmeli.
    Örneğin Siteye girdiğinizde Kanva Edu satın al yazısı ve Satın al butonu göstermek yerine;


    Bu ürünün talimatları
    Bu ürünün kapatılma ihtimali olduğunu
    Bu ürünün telafisi olup olmadığı yazabilir

    Siteler bu şekilde denetlenir ise Müşteri gelip yok ben bu şekilde satın almadım vb diyemeyecektir.

    2-) Ömür Boyu ifadesi yasaklansın.
    Üyelik hesaplarında en fazla 3 Ay
    Php gibi wordpress lisanslarında en fazla 6 Ay
    Sınırlandırmaları getirilsin.


    @grafiking; Sadece bu 2 madde ile bir çok sorunu düzeltme şansınız var. Emin olun sorunlar en az yarı yarıya düşecektir.

    Not: Telefondan yazıldı.
  • 01-05-2024, 18:49:56
    #8
    Hocam microsoft ürünlerinin hepsi çinlilerden italyanlardan hintlilerden geliyor.

    Officeler işletim sistemi gibi olmadığı için o şekilde verebiliyorlar yapamazlar çünkü tel aktivasyonlu keyler bedava paralara alınıp satılıyor. Bunun sebebi ms tr türkiyede aktif olmaması.
    Antivirüsler genelde farklı bir crack yöntemiyle satılıyor.

    muhtemelen elementorlarda crackleniyor wp eklentilerine hakim değilim.

    Bu konuda zamanında @Coşkun Çetin; abiyede belirttim yoğunluktan çok üstünde duramadı muhtemelen. Genel olarak müsade ediliyor. steam vb oyun hesaplarına yada bu tarz durumlara. normalde hepsipayin bile bozum yapılması yasak.

    Nerden biliyorsunuz dersen ceolar müdürler ile birebir kontağım var. kendilerinede burada durumu ilettim yakında ilgileneceğiz demişlerdir.

    Microsoftları nereden biliyorsun dersen 8 yıldan fazladır ben bu microsoft steam ve epin sektöründeyim. tecrübeme güvenebilirsin her zaman biraz fazla verip daha iyisini almak gerek
  • 01-05-2024, 18:55:24
    #9
    Wordpress eklentileri özellikle elementor vs fiverrdan ucuza alınıp sitelere kurduruluyor. Çoğu satıcıya bakarsanız 24 saat içinde kurulum yapıyor ve admin paneli istiyorlar. Aldıkları bilgileri fiverrdaki satıcıya verip kurduruyorlar. Elementor Gelişi aşağı yukarı 120-160 forumda satışıda 200 250 değişiyor 40 - 70 tl kar edip çekiliyorlar aradan. Kurulan eklentilerin de orijinal olduğunu düşünmüyorum büyük ihtimalle crack.