Genel olarak yazdıklarınızı anlıyorum, sadece bir satıcı olarak değil alıcı gözüyle de yorumladım.
Yazdıklarınızı okuduğumda anladığım tek şey var, iletişimsizlik.
Alım yapmadan önce ilgili ürüne yönelik sorularınızı satıcıya eksiksiz iletin, o da eksiksiz cevap versin.
Şayet laf cambazlığı yapar ve size kusurlu bir ürün ya da farklı bir formatta teslim sağlar ise o zaman şikayet oluşturup mağduriyetinizin giderilmesini isteyebilirsiniz.
İyi forumlar dilerim.