• 28-04-2024, 11:53:05
    #10
    Öncelikli olarak o enişteyle irtibatı kopar. Hatta ve hatta suç dosyana onun da ismini vermeni tavsiye ederim. Bu tarz insanlarla bağlantısı olabilir belli olmaz. Belliki az çok samimi olmuşsun bunlarla. Bundan sonra bu tarz insanlarka samimi olmamaya, muhabbeti ilerletmemeye dikkat et. Geçmiş olsun.
  • 28-04-2024, 11:53:48
    #11
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikli olarak o enişteyle irtibatı kopar. Hatta ve hatta suç dosyana onun da ismini vermeni tavsiye ederim. Bu tarz insanlarla bağlantısı olabilir belli olmaz. Belliki az çok samimi olmuşsun bunlarla. Bundan sonra bu tarz insanlarka samimi olmamaya, muhabbeti ilerletmemeye dikkat et. Geçmiş olsun.
    Eywallah hocam burasi dag basimi yaptiklarina bakin istanbulun ortasinda ya
  • 28-04-2024, 11:54:17
    #12
    Geçmiş olsun,sikayetinizden vazgeçmeyin yaptıklarının bedelini ödesinler.
  • 28-04-2024, 11:54:31
    #13
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kesinlikle şikayetçi ol
  • 28-04-2024, 11:54:44
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun,sikayetinizden vazgeçmeyin yaptıklarının bedelini ödesinler.
    Dün sikayetci olmadim duşunecegim biraz hocam avukatla goruscem
  • 28-04-2024, 11:55:12
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eywallah hocam burasi dag basimi yaptiklarina bakin istanbulun ortasinda ya
    Dağ başı değil elbette. Olmaması lazım en azından. Ancak geldiğimiz noktada ülkede herkes ali kıran baş kesen konumunda. Suçlat cezadız bırakılıyor. Bu yüzden bireysel olarak tedbirlerimizi arttırmamız lazım.
  • 28-04-2024, 11:56:02
    #16
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağ başı değil elbette. Olmaması lazım en azından. Ancak geldiğimiz noktada ülkede herkes ali kıran baş kesen konumunda. Suçlat cezadız bırakılıyor. Bu yüzden bireysel olarak tedbirlerimizi arttırmamız lazım.
    Bunu kendiside diyordu zaten 😅 yok ceza almam yok polis beni bulamaz sicili zaten kirliymis arkadasin vb vb oyle
    • FrknYLMZ
    FrknYLMZ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-04-2024, 11:58:08
    #17
    Gelişme olursa konuya yazarim
  • 28-04-2024, 12:02:14
    #18
    yaptıklarindan hic pişman değiller gibi ama sen bilirsin