Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun,sikayetinizden vazgeçmeyin yaptıklarının bedelini ödesinler.
Dün sikayetci olmadim duşunecegim biraz hocam avukatla goruscem