FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dağ başı değil elbette. Olmaması lazım en azından. Ancak geldiğimiz noktada ülkede herkes ali kıran baş kesen konumunda. Suçlat cezadız bırakılıyor. Bu yüzden bireysel olarak tedbirlerimizi arttırmamız lazım.
Bunu kendiside diyordu zaten 😅 yok ceza almam yok polis beni bulamaz sicili zaten kirliymis arkadasin vb vb oyle