Eywallah hocam burasi dag basimi yaptiklarina bakin istanbulun ortasinda ya
Dağ başı değil elbette. Olmaması lazım en azından. Ancak geldiğimiz noktada ülkede herkes ali kıran baş kesen konumunda. Suçlat cezadız bırakılıyor. Bu yüzden bireysel olarak tedbirlerimizi arttırmamız lazım.