• 26-04-2024, 18:30:43
    #1
    Sadece merak ettim 😁
    Al hocam ver hocam teşekkürler hocam 😅
    Bu kelimeyi ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Yada kullanıyor musunuz
    • Forquee
    • zeq
    • Demhat
    Forquee, Demhat ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 26-04-2024, 18:31:34
    #2
    Herkes bir konuda uzman olduğunu düşündüğü kişi saygı anlamında bu kelimeyi kullanıyor. Yaşı yok sadece saygı içiyor IT ekipleri çok kullanır
  • 26-04-2024, 18:32:13
    #3
    Oldukça yoğun kullanıyorum hocam. Azaltmak iyi gelebilir aslında bana 😂
  • 26-04-2024, 18:33:10
    #4
    Doğrudur hocam
  • 26-04-2024, 18:33:17
    #5
    Tamam hocam bundan sonra hocam demeyiz
  • 26-04-2024, 18:34:28
    #6
    Mütevazilikten, saygıdan. Burası gibi ortamlarda herkes belirli bir bilgi birikimine sahip ama çoğu insan kibir yapıp karşı tarafa üstten bakmaz. Doğrusu bakan olursa sert kayaya da çarpabilir😅 ama genel itibariyle karşısındakine saygısından hocam diye hitap eder.
  • 26-04-2024, 18:34:31
    #7
    Bey, hanım kullanmak her zaman mümkün olmuyor. "efendim" demekte gereğinden fazla hizmet sektörüne giriyor. "hocam" tam orta karar, kadın erkek fark etmeksizin. İsim öğrenmeye gerek kalmadan kullanılıyor. Ben seviyorum
  • 26-04-2024, 18:34:45
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece merak ettim 😁
    Al hocam ver hocam teşekkürler hocam 😅
    Bu kelimeyi ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Yada kullanıyor musunuz
    Hepimizin diğerimizden öğrenecek bir şeyi varsa, herkes birbirinin hocasıdır
  • 26-04-2024, 18:35:15
    #9
    @omeratayilmaz; vay 🫡🫡
    • omeratayilmaz
    omeratayilmaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.