Sadece merak ettim 😁
Al hocam ver hocam teşekkürler hocam 😅
Bu kelimeyi ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Yada kullanıyor musunuz
Neden bir birimize hocam diyoruz
35
●1.592
- 26-04-2024, 18:31:34Herkes bir konuda uzman olduğunu düşündüğü kişi saygı anlamında bu kelimeyi kullanıyor. Yaşı yok sadece saygı içiyor IT ekipleri çok kullanır
- 26-04-2024, 18:32:13Oldukça yoğun kullanıyorum hocam. Azaltmak iyi gelebilir aslında bana 😂
- 26-04-2024, 18:34:28Mütevazilikten, saygıdan. Burası gibi ortamlarda herkes belirli bir bilgi birikimine sahip ama çoğu insan kibir yapıp karşı tarafa üstten bakmaz. Doğrusu bakan olursa sert kayaya da çarpabilir😅 ama genel itibariyle karşısındakine saygısından hocam diye hitap eder.
- 26-04-2024, 18:34:45Hepimizin diğerimizden öğrenecek bir şeyi varsa, herkes birbirinin hocasıdırMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 18:35:15@omeratayilmaz; vay 🫡🫡omeratayilmaz bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.