Konu
Neden bir birimize hocam diyoruz
26-04-2024, 18:34:31
#7
webloggi
Bey, hanım kullanmak her zaman mümkün olmuyor. "efendim" demekte gereğinden fazla hizmet sektörüne giriyor. "hocam" tam orta karar, kadın erkek fark etmeksizin. İsim öğrenmeye gerek kalmadan kullanılıyor. Ben seviyorum