Mütevazilikten, saygıdan. Burası gibi ortamlarda herkes belirli bir bilgi birikimine sahip ama çoğu insan kibir yapıp karşı tarafa üstten bakmaz. Doğrusu bakan olursa sert kayaya da çarpabilir😅 ama genel itibariyle karşısındakine saygısından hocam diye hitap eder.