Konu
Neden bir birimize hocam diyoruz
26-04-2024, 18:31:34
#2
actionmax34
Herkes bir konuda uzman olduğunu düşündüğü kişi saygı anlamında bu kelimeyi kullanıyor. Yaşı yok sadece saygı içiyor IT ekipleri çok kullanır