site çalışmayınca yazılımı satan arkadaş hostun çok eski olduğunu dediği modülü desteklemediğini bu yüzden çalışmadığını söyledi
hosta destek talebi açınca da sorunun httacces kaynaklı olduğunu cpanel veya herhangi bir modül kaynaklı olmadığını kendilerinin müdahale etmeye çalıştığını fakat özel bi yazılım olduğu için kendi müdahalesinin yetersiz kaldığını söyledi
şimdi ortada R10 dan aldığım host ve yazılım var (domaini ayrı aldım) ikisinden biri düzgün çalışmıyor bende iki tarafa da hak veriyorum fakat nasıl çözeceğimi bilmiyorum, rica etsem bana yardımcı olur musunuz
.httacces dosyası bu şekilde

(buraya kadar okuduğunuz ve yanıtladığınız için şimdiden teşekkürler)
