merhabalar r10 üzerinden bi arkadaştan hosting ve bi arkadaştan da görev sitesi yazılımı aldım herşey iyi hoş kurulumu yaptık siteyi kurdum yazılımı kuracak arkadaşa hosting bilgilerini iletttim kurulum için cpanel ya da plesk şart dedi arkadaş ve nd_mysqli modülünün aktif olması gerektiğini söyledi bunu hosting aldığım siteye ilettim bana cevap olarak cpanelde olup bizde olmayan hiçbişey yok dediğiniz modül de zaten kurulu sistemde dedi bende bunu yazılımı kuracak arakdaşa iletip bir denemesini rica ettim, arkadaş siteyi kurdu site sürekli yönlendirildiği için çalışmıyor, şimdi sorunumuz sitenin çalışmaması bunu tüm detaylarıyla uzun uzadıya anlattım.
site çalışmayınca yazılımı satan arkadaş hostun çok eski olduğunu dediği modülü desteklemediğini bu yüzden çalışmadığını söyledi
hosta destek talebi açınca da sorunun httacces kaynaklı olduğunu cpanel veya herhangi bir modül kaynaklı olmadığını kendilerinin müdahale etmeye çalıştığını fakat özel bi yazılım olduğu için kendi müdahalesinin yetersiz kaldığını söyledi
şimdi ortada R10 dan aldığım host ve yazılım var (domaini ayrı aldım) ikisinden biri düzgün çalışmıyor bende iki tarafa da hak veriyorum fakat nasıl çözeceğimi bilmiyorum, rica etsem bana yardımcı olur musunuz

.httacces dosyası bu şekilde


(buraya kadar okuduğunuz ve yanıtladığınız için şimdiden teşekkürler)