• 24-04-2024, 00:01:41
    #1
    Öncelikle bilgi sahibi olan ve yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum. Sorum şu aslında 2 soru var ilki 29 yaşında bir bayan freelancer olarak grafik tasarım yapıyor araştırmalarım neticesinde genç girimşicilik ile belli bir kriterde devlet yardımcı oluyor bundan yararlanan var mı? Bir diğer sorum ise bu 29 yaş olmazssa nasıl bir vergilendirme yapmam gerekiyor maliyet en az olacak şekilde vergi ödemek isteyen biri olarak bağkur vs istemiyorum eşimden yararlanıyorum sigorta kapsamında sadece vergimi ödemek istiyorum aylık yıllık kazancım çok fazla değil kendimi idame ettirecek kadar. Yardımcı olacak herkese teşekkürler
  • 24-04-2024, 00:06:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gider pusulasını araştırın.
  • 24-04-2024, 00:10:20
    #3
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gider pusulasını araştırın.
    evet biliyorum ama onun için bir şirket kurmak gerekiyor diye biliyorum benim amacım az maliyetli sadece vergisini ödeyecek bir sistem 29 yaş ev hanımı gibi devletin getirdiği sistemler cevap için çok sağol
  • 24-04-2024, 00:13:10
    #4
    Esnaf sayıldığın anda bagkur sürecin başlar. 29 yaşında isen 1 sene bagkur devlet öder. Eşin sgkli ise şirketi o kursun ozaman bagkur işi çözülür. Esnaf muafiyeti Belgesi hususu var ama sizin isterlerinize çok uygun değil gibi. Bir araştırın.
  • 24-04-2024, 00:14:44
    #5
    mustifanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf sayıldığın anda bagkur sürecin başlar. 29 yaşında isen 1 sene bagkur devlet öder. Eşin sgkli ise şirketi o kursun ozaman bagkur işi çözülür. Esnaf muafiyeti Belgesi hususu var ama sizin isterlerinize çok uygun değil gibi. Bir araştırın.
    Eşim askeri personel olduğu için maalesef şirket vs açamıyor oda el kolu bağlıyor
  • 24-04-2024, 00:18:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    adgrafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biliyorum ama onun için bir şirket kurmak gerekiyor diye biliyorum benim amacım az maliyetli sadece vergisini ödeyecek bir sistem 29 yaş ev hanımı gibi devletin getirdiği sistemler cevap için çok sağol
    Gider pusulası kullanmak için bir şirket kurmuş olmanız gerekmez. Önemli olan yaptığınız harcamaların işinizle ilgili olması ve bu giderleri resmi olarak kaydedebilmenizdir. Gider pusulası formunu kırtasiye veya ofis malzemeleri satan yerlerden alabilirsiniz. Gerekli bilgileri doldurun, bu bilgiler genellikle: Tarih, giderin açıklaması, tutar ve alıcı/firma bilgileri.

    Gider pusulası, işletme sahibi veya şirket tarafından da düzenlenebilir, freelance olarak çalışıyorsanız ve kendi işinizin muhasebesini kendiniz yapıyorsanız, bu belgeleri sizin hazırlamanız gerekebilir.
  • 24-04-2024, 00:21:04
    #7
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gider pusulası kullanmak için bir şirket kurmuş olmanız gerekmez. Önemli olan yaptığınız harcamaların işinizle ilgili olması ve bu giderleri resmi olarak kaydedebilmenizdir. Gider pusulası formunu kırtasiye veya ofis malzemeleri satan yerlerden alabilirsiniz. Gerekli bilgileri doldurun, bu bilgiler genellikle: Tarih, giderin açıklaması, tutar ve alıcı/firma bilgileri.

    Gider pusulası, işletme sahibi veya şirket tarafından da düzenlenebilir, freelance olarak çalışıyorsanız ve kendi işinizin muhasebesini kendiniz yapıyorsanız, bu belgeleri sizin hazırlamanız gerekebilir.
    harika bir cevap oldu bu gelirim ortalama yılda muhtemel 50 bin bile değil
  • 24-04-2024, 00:22:43
    #8
    Evde çalışan el emeği iş yapan kadınlara esnaf muafiyeti var onu bir arastirsaniz size uyuyormu
  • 24-04-2024, 00:25:15
    #9
    beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde çalışan el emeği iş yapan kadınlara esnaf muafiyeti var onu bir arastirsaniz size uyuyormu
    onu da sormak istedim alan var mı diye yarın gidip şartlarını soracağım ön bilgi olarak buradan bilgi almak istedim