Esnaf sayıldığın anda bagkur sürecin başlar. 29 yaşında isen 1 sene bagkur devlet öder. Eşin sgkli ise şirketi o kursun ozaman bagkur işi çözülür. Esnaf muafiyeti Belgesi hususu var ama sizin isterlerinize çok uygun değil gibi. Bir araştırın.
Eşim askeri personel olduğu için maalesef şirket vs açamıyor oda el kolu bağlıyor