Öncelikle bilgi sahibi olan ve yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum. Sorum şu aslında 2 soru var ilki 29 yaşında bir bayan freelancer olarak grafik tasarım yapıyor araştırmalarım neticesinde genç girimşicilik ile belli bir kriterde devlet yardımcı oluyor bundan yararlanan var mı? Bir diğer sorum ise bu 29 yaş olmazssa nasıl bir vergilendirme yapmam gerekiyor maliyet en az olacak şekilde vergi ödemek isteyen biri olarak bağkur vs istemiyorum eşimden yararlanıyorum sigorta kapsamında sadece vergimi ödemek istiyorum aylık yıllık kazancım çok fazla değil kendimi idame ettirecek kadar. Yardımcı olacak herkese teşekkürler