• 22-04-2024, 10:43:06
    #1
    Merhaba herkese,

    Benim yakın bir arkadaşımın babasının oto sanayide dükkanı var. Orada kendi işini yapıyor kaportacı. Geçtiğimiz cuma günü arkadaşımın babasını haraç almak için tehdit etmişler ama telefonda konuşurken olmuş bu yazılı herhangi bir şey yok.

    Sorum şu: haraç vermek istemiyorlar çünkü kendilerinin giderleri var ve yeni torunu oldu. Polise şikayette bulmak yeterli olur mu? Çözüm sağlar mı? Nasıl bir yol izlemeliyiz? Kimse yanlış anlamasın ama insanları öldürenler bile af alıp dışarı çıkabiliyor o sebeple biraz çekiniyoruz arkadaşımın babasına bir şey olmasına. Bu işten nasıl sıyrılabilirler?
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    İyi forumlar
  • 22-04-2024, 11:11:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yıl 2924 olmuş arkadaş halen böyle şeyler kaldı mı ya? Polise falan başvursunlar hocam konuşmaları falan kaydetsinler. Mümkün mertebe yazılı konuşmaya yöneltsinler. Belki bir şey çıkabilir.
  • 22-04-2024, 11:33:46
    #3
    d1sp0s3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl 2924 olmuş arkadaş halen böyle şeyler kaldı mı ya? Polise falan başvursunlar hocam konuşmaları falan kaydetsinler. Mümkün mertebe yazılı konuşmaya yöneltsinler. Belki bir şey çıkabilir.
    evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler
  • 22-04-2024, 11:43:31
    #4
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler
    Tanıdık bir emniyet personeli ya da onların diş geçirmeyeceği birini bulmadan zor. Allah yardımcıları olsun helaliyle para kazanmakta mesele artık.
  • 22-04-2024, 11:45:42
    #5
    safakozt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıdık bir emniyet personeli ya da onların diş geçirmeyeceği birini bulmadan zor. Allah yardımcıları olsun helaliyle para kazanmakta mesele artık.

    amin hocam çok sağ olun. inşallah çözeceğiz bakalım bir yol arıyoruz.
  • 22-04-2024, 11:54:34
    #6
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler
    çivi çiviyi söker diyeceğim de bu devirde o tip işler sıkıntı. büyük bi ağır abi lazım onları yemeye. emniyetten çıkınca sorun olabilir evet doğru ama ona da çözüm bulamazsak zaten büyük problem... geçmişler olsun.
  • 22-04-2024, 11:56:23
    #7
    d1sp0s3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çivi çiviyi söker diyeceğim de bu devirde o tip işler sıkıntı. büyük bi ağır abi lazım onları yemeye. emniyetten çıkınca sorun olabilir evet doğru ama ona da çözüm bulamazsak zaten büyük problem... geçmişler olsun.
    çok sağ olun hocam. inşallah çözülür bu problem onlar da diken üstünde şu an.