d1sp0s3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıl 2924 olmuş arkadaş halen böyle şeyler kaldı mı ya? Polise falan başvursunlar hocam konuşmaları falan kaydetsinler. Mümkün mertebe yazılı konuşmaya yöneltsinler. Belki bir şey çıkabilir.
evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler