evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler
çivi çiviyi söker diyeceğim de bu devirde o tip işler sıkıntı. büyük bi ağır abi lazım onları yemeye. emniyetten çıkınca sorun olabilir evet doğru ama ona da çözüm bulamazsak zaten büyük problem... geçmişler olsun.