Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam ben de öyle söyledim ama beyan versek de dışarı çıkarlar yarın tekrar bela olurlar diye korkuyorlar. bu sebepten napacaklarını bilemediler
çivi çiviyi söker diyeceğim de bu devirde o tip işler sıkıntı. büyük bi ağır abi lazım onları yemeye. emniyetten çıkınca sorun olabilir evet doğru ama ona da çözüm bulamazsak zaten büyük problem... geçmişler olsun.