d1sp0s3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çivi çiviyi söker diyeceğim de bu devirde o tip işler sıkıntı. büyük bi ağır abi lazım onları yemeye. emniyetten çıkınca sorun olabilir evet doğru ama ona da çözüm bulamazsak zaten büyük problem... geçmişler olsun.
çok sağ olun hocam. inşallah çözülür bu problem onlar da diken üstünde şu an.