• 19-04-2024, 03:02:24
    #1
    Aklımda olan bişey var forumdaki herkesle beraber bir projeye atılsak heralde tüm sitelerin daha iyilerini yaparız 😂😀
  • 19-04-2024, 03:06:48
    #2
    {buraya marjinal bir yanıt gelecek}
  • 19-04-2024, 03:15:28
    #3
    Nedense ne düşündüğünüzü hiç merak etmedim. シ
  • 19-04-2024, 03:17:30
    #4
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda olan bişey var forumdaki herkesle beraber bir projeye atılsak heralde tüm sitelerin daha iyilerini yaparız 😂😀
    "Dünyadaki tüm insanlar birleşse herkesi döveriz" gibi bir şey olmuş bu
    Forumdaki herkes birleşirse kim kazanmış olacak? kiminle mücadele etmiş olacağız? birbirimizle mi?
    • erkancan_87
    • berkaydemirel
    erkancan_87 ve berkaydemirel bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2024, 03:17:30
    #5
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense ne düşündüğünüzü hiç merak etmedim. シ
    3 dakikadır şu yazıyla bakışıyorum heralde uyku sersemliğinden hiç bir şey anlamadım
  • 19-04-2024, 03:18:09
    #6
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense ne düşündüğünüzü hiç merak etmedim. シ
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Dünyadaki tüm insanlar birleşse herkesi döveriz" gibi bir şey olmuş bu
    Forumdaki herkes birleşirse kim kazanmış olacak? kiminle mücadele etmiş olacağız? birbirimizle mi?
    Dediğinizde mantıklıymış ben hiç bunu düşünmedim 😂
  • 19-04-2024, 03:18:58
    #7
    Bende hep merak etmişimdir, her daldan bilgili bir sürü insan var. Acaba bütün R10 birleşse gta vice city'nin aynısını yapabilir miyiz
    (gta sa yapamayız bence)
  • 19-04-2024, 03:19:55
    #8
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hep merak etmişimdir, her daldan bilgili bir sürü insan var. Acaba bütün R10 birleşse gta vice city'nin aynısını yapabilir miyiz
    (gta sa yapamayız bence)
    Yapılır yapılmasına ama para dağılımı nasıl olurki 😀
  • 19-04-2024, 03:20:32
    #9
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dakikadır şu yazıyla bakışıyorum heralde uyku sersemliğinden hiç bir şey anlamadım
    Genelde yeni üyeler yerli arama motoru, yerli Facebook ve Twitter açmayı düşünür, kesin sizde öyle birşey düşünüyorsunuz, ondan dolayı, merak etmedim dedim シ