D3LpHi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumdakiler bir araya gelse
13
●510
- 19-04-2024, 03:27:58Selam olsun,
Türkiye devleti olarak sınırsız insan kaynağımız varken bir şey yapamıyorsak sanırım R10'a büyük haksızlık ederiz bu şekilde düşünürsek. - 19-04-2024, 10:30:03İllaki proje olarak bakmayın, zaten forumdakiler burada, yani R10'da bir arada. Herkes bilinçli ya da bilinçsiz bir şekilde katkıda bulunuyor

Proje olarak bakarsak, bence en iyisi yapay zeka üzerine yoğunlaşmak olur. Ucu çok açık; ayrıca hem şimdi hem de geleceğin teknolojisi.
