• 19-04-2024, 03:21:50
    #10
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde yeni üyeler yerli arama motoru, yerli Facebook ve Twitter açmayı düşünür, kesin sizde öyle birşey düşünüyorsunuz, ondan dolayı, merak etmedim dedim シ
    Yok be onlar acıldıda noldu. Biraz daha büyük düşünmek lazım
  • 19-04-2024, 03:27:58
    #11
    Selam olsun,

    Türkiye devleti olarak sınırsız insan kaynağımız varken bir şey yapamıyorsak sanırım R10'a büyük haksızlık ederiz bu şekilde düşünürsek.
  • 19-04-2024, 04:16:03
    #12
    İyi uykular hocam


  • 19-04-2024, 04:28:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı geceler.
  • 19-04-2024, 10:30:03
    #14
    İllaki proje olarak bakmayın, zaten forumdakiler burada, yani R10'da bir arada. Herkes bilinçli ya da bilinçsiz bir şekilde katkıda bulunuyor
    Proje olarak bakarsak, bence en iyisi yapay zeka üzerine yoğunlaşmak olur. Ucu çok açık; ayrıca hem şimdi hem de geleceğin teknolojisi.