İllaki proje olarak bakmayın, zaten forumdakiler burada, yani R10'da bir arada. Herkes bilinçli ya da bilinçsiz bir şekilde katkıda bulunuyor

Proje olarak bakarsak, bence en iyisi yapay zeka üzerine yoğunlaşmak olur. Ucu çok açık; ayrıca hem şimdi hem de geleceğin teknolojisi.