kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hep merak etmişimdir, her daldan bilgili bir sürü insan var. Acaba bütün R10 birleşse gta vice city'nin aynısını yapabilir miyiz
(gta sa yapamayız bence)
Yapılır yapılmasına ama para dağılımı nasıl olurki 😀