Nedense ne düşündüğünüzü hiç merak etmedim. シ
"Dünyadaki tüm insanlar birleşse herkesi döveriz" gibi bir şey olmuş bu

Forumdaki herkes birleşirse kim kazanmış olacak? kiminle mücadele etmiş olacağız? birbirimizle mi?
Dediğinizde mantıklıymış ben hiç bunu düşünmedim 😂