• 19-04-2024, 00:43:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bugün devlette kaplama yaptırmak için gittim iki dişimi küçülttüler kestiler ortası boş acaba küçültüğü dişler öyle mi kalacak yoksa onlara da mı kaplama yapacak ilk defa yaptırıyorum bişey yiyip içemiyorum sızlıyor
  • 19-04-2024, 00:44:35
    #2
    Kurumsal PLUS
    Merhaba hocam küçültülen kısıma kaplama yapılcak normal diş gibi olacak hocam yani küçültülmüş haliyle kalmayacak, geçmiş olsun
  • 19-04-2024, 00:46:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AUKSUEWJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam küçültülen kısıma kaplama yapılcak normal diş gibi olacak hocam yani küçültülmüş haliyle kalmayacak, geçmiş olsun
    peki hocam çektirdiğim dişe de yapılacak o zaman ama o 2 dişi neden küçülttüler
  • 19-04-2024, 00:50:33
    #4
    Kaplama diş yaptırmak sıkıntılı. İleriki yıllarda kaplamanın altındaki dişlere yiyecekler takılıyor, zamanla çürüyor kaplamanın altındaki dişler.
    Benim 2 dişim yok. kaplama yaptırmadım. İmplant düşünüyorum.
  • 19-04-2024, 00:52:33
    #5
    Selamlar hocam. Ben de 2 dişimi kaplattım. Size uygulanan yöntem ile aynı, 2 dişi de küçülttüler. Sızlama ve hassasiyet maalesef oluyor. Ardından geçici kaplama takıldı, yaklaşık 1 hafta sonra da asıl takılacak dişler geldi ve 7 yıldır memnunum.

    Hassasiyet için ben sakız ısırıyordum küçültülen bölgede. En azından hassasiyeti kesiyordu
  • 19-04-2024, 00:55:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam. Ben de 2 dişimi kaplattım. Size uygulanan yöntem ile aynı, 2 dişi de küçülttüler. Sızlama ve hassasiyet maalesef oluyor. Ardından geçici kaplama takıldı, yaklaşık 1 hafta sonra da asıl takılacak dişler geldi ve 7 yıldır memnunum.

    Hassasiyet için ben sakız ısırıyordum küçültülen bölgede. En azından hassasiyeti kesiyordu
    hocam sizde mi devlette yaptırdınız yoksa özel klinikte mi çünkü bana 10 gün sonra tekrar gel dedi ölçü aldı
  • 19-04-2024, 00:56:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaplama diş yaptırmak sıkıntılı. İleriki yıllarda kaplamanın altındaki dişlere yiyecekler takılıyor, zamanla çürüyor kaplamanın altındaki dişler.
    Benim 2 dişim yok. kaplama yaptırmadım. İmplant düşünüyorum.
    implant çok pahalı hocam ona bütçemiz yetmez
  • 19-04-2024, 00:57:11
    #8
    Söylediğiniz şey kaplama değil hocam, köprü. Çekilen bir diş için diğer iki dişinizi de feda ederek yapılan bir uygulama. Bunu bir hekim niye yapar hala anlamış değilim. Resmen iki sağlam dişinizi kaybediyorsunuz. Eksik olan tek diş ise pek problem olmaz. Durumunuz da müsaitse implant yaptırısınız olur biter. Bir boşluğu kapatmak için iki sağlam diş feda etmeye değmez.
  • 19-04-2024, 00:58:26
    #9
    Ben özelde yaptırdım o zaman hocam. Devlet hastanesinde maalesef bu süre oynaması normaldir. İyi doktor olduğu sürece sorun yaşamazsınız. Benim dişim için özellikle diğer dişlerle renk uyumu vs olması için epey uğraşmıştı doktor. Totalde 2 hafta falan sürdü ortalama.

    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizde mi devlette yaptırdınız yoksa özel klinikte mi çünkü bana 10 gün sonra tekrar gel dedi ölçü aldı