Kaplama diş yaptırmak sıkıntılı. İleriki yıllarda kaplamanın altındaki dişlere yiyecekler takılıyor, zamanla çürüyor kaplamanın altındaki dişler.
Benim 2 dişim yok. kaplama yaptırmadım. İmplant düşünüyorum.
implant çok pahalı hocam ona bütçemiz yetmez