Selamlar hocam. Ben de 2 dişimi kaplattım. Size uygulanan yöntem ile aynı, 2 dişi de küçülttüler. Sızlama ve hassasiyet maalesef oluyor. Ardından geçici kaplama takıldı, yaklaşık 1 hafta sonra da asıl takılacak dişler geldi ve 7 yıldır memnunum.

Hassasiyet için ben sakız ısırıyordum küçültülen bölgede. En azından hassasiyeti kesiyordu