Selamlar hocam. Ben de 2 dişimi kaplattım. Size uygulanan yöntem ile aynı, 2 dişi de küçülttüler. Sızlama ve hassasiyet maalesef oluyor. Ardından geçici kaplama takıldı, yaklaşık 1 hafta sonra da asıl takılacak dişler geldi ve 7 yıldır memnunum.
Hassasiyet için ben sakız ısırıyordum küçültülen bölgede. En azından hassasiyeti kesiyordu
hocam sizde mi devlette yaptırdınız yoksa özel klinikte mi çünkü bana 10 gün sonra tekrar gel dedi ölçü aldı