• 15-04-2024, 19:58:20
    #10
    Hocam senin araç içinde kaloriferi ve klimayı açmak için kullandığın bir tuş veya buton var. Bunun bağlı olduğu da bir klape var. Bu takılı kalmış olabilir.

    Veya kalorifer kazanında problem olabilir.

    Bana kalırsa ilk ihtimal ısıtma ve soğutma ayarını yapan klape hasarlı ise sabit sogukta kalmıştır. Klima motoru kapalıyken fan çalışınca da olabildiğince stabil ne sıcak ne soğuk bir hava verir
  • 15-04-2024, 20:03:45
    #11
    takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oto klimacı olarak cevap veriyorum. Klima sistemi aracın motoruyla alakalı değildir. Motora tek bağlantısı kayıştır. Yüksek ihtimalle gaz eksilmiştir. 400-500 gr arası alıyor ama 100 gr gaz eksikliği soğutmayı yapmaz. Sistemde kaçak varsa, oksijen ve nemi içine çeker yine soğutmaya engel olur.
    Hocam nasıl bir klimacısın?
    Sorun sıcak üflemiyor soğutma ile ilgili bir problemi hortumlar kontrol edilmeli
    Motor su radyatörü kontrol edilmeli
    Termostat açık kalmış olabilir hararet düzeyi nasıl
    İç kalorifer peteği tıkalı olabilir
    Forumda ki klimacıları dinlemeden oto radyatörcülere git hocam.