• 15-04-2024, 19:29:26
    #1
    Merhaba. Araç içerisinde klima buz gibi yapıyor fakat kış aylarında ısıtma işlemi yapmıyor. AC açık olmasına rağmen ılık hava üflüyor. Fakat soğuk üflemede sorun yok. Araba neden ılık üfler?
  • 15-04-2024, 19:31:27
    #2
    Araç marka model nedir? Peugeot Citroen mi
  • 15-04-2024, 19:31:43
    #3
    hocam ısıtmanın klimayla ilgisi yok sıcak havayı radyötör suyu sayesinde üflüyor kalorifer kazanından dolayı olabilir
  • 15-04-2024, 19:37:49
    #4
    Ben klimacıdan raydatöre su tutulduğunu gördüm ekstra olarak bir spray sıkıyordu yağ çöz gibi araç bazen soğutuyor bazen soğutmuyordu sizde bunu deneyebilirsiniz
    bu işlemi uyguladıktan sonra klima düzelmişti
  • 15-04-2024, 19:38:36
    #5
    genelde araçlarda ısıtmanın olduğu bir radyatör vardır o tıkalı olabilir buna benzer: http://www.zaferotoelektrik.com/imag...1654630113.jpg
  • 15-04-2024, 19:43:26
    #6
    Kurumsal Üye
    Klima ısıtmaz kalorifer ısıtır. Onunda bir Radyatör termostat var belki onlarda sorun olabilir
  • 15-04-2024, 19:44:03
    #7
    Termostat değişmesi gerekir.
  • 15-04-2024, 19:44:46
    #8
    Kalorifer kullanırken AC kapalı olmalı. Motor sıcağını içeri verir zaten
  • 15-04-2024, 19:54:34
    #9
    Oto klimacı olarak cevap veriyorum. Klima sistemi aracın motoruyla alakalı değildir. Motora tek bağlantısı kayıştır. Yüksek ihtimalle gaz eksilmiştir. 400-500 gr arası alıyor ama 100 gr gaz eksikliği soğutmayı yapmaz. Sistemde kaçak varsa, oksijen ve nemi içine çeker yine soğutmaya engel olur.