Merhaba. Araç içerisinde klima buz gibi yapıyor fakat kış aylarında ısıtma işlemi yapmıyor. AC açık olmasına rağmen ılık hava üflüyor. Fakat soğuk üflemede sorun yok. Araba neden ılık üfler?