Hocam senin araç içinde kaloriferi ve klimayı açmak için kullandığın bir tuş veya buton var. Bunun bağlı olduğu da bir klape var. Bu takılı kalmış olabilir.

Veya kalorifer kazanında problem olabilir.

Bana kalırsa ilk ihtimal ısıtma ve soğutma ayarını yapan klape hasarlı ise sabit sogukta kalmıştır. Klima motoru kapalıyken fan çalışınca da olabildiğince stabil ne sıcak ne soğuk bir hava verir