takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oto klimacı olarak cevap veriyorum. Klima sistemi aracın motoruyla alakalı değildir. Motora tek bağlantısı kayıştır. Yüksek ihtimalle gaz eksilmiştir. 400-500 gr arası alıyor ama 100 gr gaz eksikliği soğutmayı yapmaz. Sistemde kaçak varsa, oksijen ve nemi içine çeker yine soğutmaya engel olur.
Hocam nasıl bir klimacısın?
Sorun sıcak üflemiyor soğutma ile ilgili bir problemi hortumlar kontrol edilmeli
Motor su radyatörü kontrol edilmeli
Termostat açık kalmış olabilir hararet düzeyi nasıl
İç kalorifer peteği tıkalı olabilir
Forumda ki klimacıları dinlemeden oto radyatörcülere git hocam.