• 14-04-2024, 00:14:30
    #28
    Kupon nerde biz orda
  • 14-04-2024, 16:41:38
    #29
    Getir getirsin seçeneğini seçmenizi öneririm, getir her gün kupon verdiği için restoranların kuryeleri zayıf kalıyor
    Anormal bir durum değil ama sipariş vermeden teslim edildi olarak işaretlemelerine ben de katılmıyorum
  • 14-04-2024, 16:46:05
    #30
    Getir eskiden çok iyiydi. Şu yapay zekalı sohbet botu benim de sinirimi bozuyor. Canlı destek için 20 dakika bekliyorum ancak yine bağlanamıyorum. Şu anda siparişlerimi Migros uygulamasından veriyorum, hizmetleri gayet iyi.
  • 14-04-2024, 18:21:03
    #31
    Kullanmayın hocam getir son zamanlarda gerçekten absürt saçmalıklara imza atıyor sizin bahsettiğiniz şey benim defalarca başıma geldi Trendyol yemek baya hızlı şu aralar
  • 14-04-2024, 18:28:26
    #32
    Yemek hizmetini bilemem ama getirbüyük tam bir rezalet iki kere sipariş verdim birinde başka bir müşterinin ürünlerini getirdi diğeride 3 gün önce oldu son kullanma tarihi 1 gün kalmış ürünü getirdi
  • 14-04-2024, 18:29:56
    #33
    Getir and Some Problems
  • 14-04-2024, 18:38:34
    #34
    Onu bırakın bana teslimata geliyor kurye telefon sessizde kapıyı çalan yok neymiş aramışlar evde yokmuşum ulan kapıya bırak parası peşin ödemişim adreste belli net. Boyle 2-3 defa yaşadım bu sorunu maalesef bir daha da kullanmıyorum diğerlerinde bu sorun yok neyseki!
  • 14-04-2024, 19:59:39
    #35
    aynısını kargolarda yapıyor.kargo gelecek,kargo takipten bakıyorum ve teslim edildi diyor ama beni ne arayan var ne soran ne kargoyu getiren.ona bakma sen,bi ara getiririz diyorlar arayıp soruncada.
  • 14-04-2024, 20:35:06
    #36
    Qui non proficit, deficit
    Son zamanlarda benim gözdem Migros Yemek